Produkter

Vi gjør din hverdag som restauranteier enklere

Jeg vil vite mer!

Produkter

Kassesystem

Løsningen er bygd for å forenkle og effektivisere all håndtering av kassesystemet, og skreddersys etter din virksomhet. Opplæring og tid minimeres.

Mobilt kassesystem

Med Trivec Go får du vårt omfattende POS-system som støtter alle dine prosesser, fra bordbestilling og bordbehandling, til restaurantlogistikk og betaling. Du har tilgang til rapporteringsverktøy, og kan skape dine egne, skreddersydde rapporter. Alt på ett nettbrett!

Bordbestilling

Trivec Handy er vår mobile løsning som lar deg ta bestillingen ved bordet og umiddelbart sende den til baren eller kjøkkenet. Det minimerer tiden det tar å løpe frem og tilbake mellom bord og kassesystemet.

Trivec Buddy

Mobilbestilling og betaling

Buddy er et nettbasert produkt for mobilbestilling og -betaling som lar kundene dine bestille fra en digital meny og få servering mens de sitter ved bordet. Et fantastisk supplement som gjør det enklere for både kundene dine og de ansatte.

Kiosk

Selvbetjente kasser er interaktive verktøy som gir kunder tilgang til menyen din og mer. Ettersom kundene blir mer teknisk kyndige, forventer de samtidig samme nivå av sofistikert teknologi uansett hvor de handler ­– online eller offline.

Digitale kjøkkenskjermer

Display er Trivecs eget produkt for kjøkken- og barskjermer som integreres med Trivec Domino. Kort sagt kan systemet beskrives som en digital erstatning for bongskrivere, men det ville være å gjøre skjermene en bjørnetjeneste – de er så mye mer enn det.

Drikkevaresystem

Trivec har et integrert system til kontroll av drikkevarer, på samme plattform som kasseløsningen. Drikkevaresystemet gir både volumkontroll og porsjonering.

self-service-beer-wall
kitchen display system trivec

Partners & Integrasjoner

Vi har et flott partnersystem av integrasjoner og løsninger som fungerer sømløst med Trivec for å forenkle daglig drift for deg som driver restaurant.

Fordeler med Trivecs kassesystem

  • Lett å bruke uten opplæring.

  • Mobilløsninger for Microsoft Surface Go eller Android.

  • Fleksibelt system med mulighet til å integrere hotellbooking, personale, økonomi, lager, inventar osv.

  • Skreddersydd til din virksomhet.

Trivec Buddy Trivec Go
MyTrivec webbtjänst backoffice
  • My Trivec – webservice med automatiserte rapporter som gir deg kontroll over virksomheten din.

  • Lokal support av bransjekyndig personale

  • Betal per måned – abonnementstjeneste

The Digital Restaurant transperant

Tips om hvordan du arbeider mer digitalt og øke lønnsomheten!

Last ned vår digitale guide og få konkrete tips om hvordan du kan tiltrekke flere kunder til bedriften din ved hjelp av digitale verktøy. Du får også tips om hvordan du effektiviserer logistikk og hvordan du kan øke lønnsomheten. Ikke gå glipp av dette!

Last ned ditt eksemplar i dag!

Vi føler oss trygge med Trivec. De er veldig tilgjengelige, noe vi savnet tidligere. Det er alltid noen som svarer når vi ringer, og vi får den hjelpen vi trenger for å løse problemene våre.

- Thommy Backner, VD Scandinavian Resorts

Thommy Backner VD Scandinavian Resorts

Bestill en demo

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.