Trivec HandyPay – Mobil bestillings- og betalingsløsning for restauranter

Bestill en demo!

Mobil bestillings- og betalingsløsning for restaurant HandyPay

Hva er en mobil bestillings- og betalingsløsning for restauranter?

HandyPay er Trivecs alt-i-ett-løsning – en kombinert bestillings- og betalingsløsning for restauranter i én og samme enhet. Som bestillingsløsning gjør HandyPay det enklere for servitørene, som kan sende bestillinger rett til baren eller kjøkkenet. Servicenivået øker fordi du kan være ute sammen med gjestene, og slipper å løpe fram og tilbake til kassen. Som betalingsløsning forenkler HandyPay betalingsflyten fordi du kan ta betaling med en gang gjesten ber om å få betale.

Med HandyPay kan du øke omsetningen fordi du kan ta imot nye kunder raskere.

HandyPay Mobil bestillings- og betalingsløsning betale

Fordeler med en mobil betalingsløsning for restauranter

HandyPay er Trivecs 2-i–1-løsning, en bestillings- og betalingsløsning i én og samme enhet. Som betalingsløsning har HandyPay mange fordeler.

  • HandyPay tilbyr praktisk og fleksibel betaling og mange betalingsmetoder: kredittkort, bankkort, ApplePay, GooglePay eller faktura. Hvis du har Trivec Buddy integrert, fungerer det også med Vipps.
  • Gjesten kan betale med en gang når hen ber om det.
  • Servitørene slipper å bære rundt på notatblokk og kortterminal, nå bruker de kun HandyPay.
  • Ved betaling med kort tæpper gjesten kortet sitt på HandyPay, akkurat som på en vanlig betalingsterminal. Du kan også sette inn kortet.
  • I HandyPay er det enkelt å dele eller splitte opp regningen i grupper hvor deltakerne ønsker å betale kun for sin andel.
    ​ Hvis regningen skal splittes opp, klikker servitøren enkelt på den maten og drikken gjesten skal betale for (til og med en halv flaske vin), og viser oversikten over hva gjesten skal betale. Gjesten velger deretter betalingsmetode og betaler. Gjesten mottar en kvittering direkte ved bordet for sin andel.
  • Det er også enkelt å dele en regning i HandyPay. Selskaper som deler regningen i like deler betaler for sin del ved å tæppe kortet eller betale med telefonen. Gjesten får også opp en oversikt over hva det betales for. Gjesten mottar en kvittering direkte ved bordet for sin andel.
  • HandyPay gjør det mulig å legge til tips, enten ved å legge inn totalbeløpet med tips inkludert, ved å legge til et selvvalgt beløp direkte til totalbeløpet eller via forhåndsbestemte prosentvise tipssatser.

Hvilken maskinvare bruker HandyPay?

HandyPay bruker Adyens maskinvare for betalingsterminaler samt Adyens betalingsfunksjoner. Du kan velge mellom en terminal med innebygget printer eller en slankere og mindre variant uten skriver.

Mobil bestillings- og betalingsløsning Ayden
Trivec HandyPay Mobil bestillings- og betalingsløsning kelner

Fordeler med HandyPay som bestillingsløsning

HandyPay er Trivecs 2-i–1-løsning. Som bestillingsløsning har HandyPay mange fordeler. Her presenterer vi noen:

  • HandyPay er en digital notisblokk som eliminerer behovet for å ha med seg en blokk og penn ved bordet. Dersom en gjest ønsker å supplere bestillingen sin mens middagen pågår, slipper du å løpe til kassa med tilleggsbestillinger. Nye bestillinger legges enkelt inn direkte i HandyPay, slik at registreringen ikke glemmes.
  • Siden bestillingene gjøres direkte ved bordet, minimeres feil eller feilbestillinger. Servicen blir bedre ettersom du kan snakke om bestillingen hvis noe virker uklart, og nærværet ved bordene øker.
  • Bestillingene sendes direkte til kjøkkenet, som mottar bestillingene på sin printer eller på Kitchen Display System. Gjestene kan også motta en bekreftelse på hvilke bestillinger som er blitt gjort direkte ved bordet dersom de ønsker det.
  • I HandyPay kan du legge inn informasjon om kveldens meny, om råvarer, om anbefalt drikke eller om det er tomt for noe. Det kan være nyttig hvis du har en liten stab, eller unge medarbeidere som ikke er så erfarne.
  • Det er også enkelt å legge inn informasjon om allergier eller andre beskjeder om retter.

Takket være HandyPay er det lettere å selge mer fordi personalet er tilstede og har bedre oversikt over stasjonen sin, slik at de aldri går glipp av gjester som ønsker påfyll.

HandyPay ved direktesalg

HandyPay fungerer også utmerket ved direktesalg over disk. Når gjester bestiller ved disken, tæpper de kortet sitt og tar med seg maten umiddelbart.

Mobil bestillings- og betalingsløsning betale ved bordet

Vil du se hvordan Trivec passer hos deg?

MyTrivec administrasjon

Minimal administrasjon og full kontroll over salget ditt

All informasjon fra HandyPay kommer inn i Trivecs kassasystem, og du kan enkelt gjøre opp kassen ved arbeidsdagens slutt.  I MyTrivec kan du følge transaksjonene og se salgstall i sanntid samt hente ut rapporter.

Vil du vite mer om vårt kassesystem?

Les mer om Trivecs kassesystem for restauranter her.

POS restaurant

Kontakt os

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.