Selvbetjent kasse

Selvbetjente kasser for bedre presisjon

Ikke la gjestene dine vente!

Bestill en demo!

Selvbetjent kasse

Derfor trenger du en selvbetjent kasse

Selvbetjente kasser er interaktive verktøy som gir kunder tilgang til menyen din og mer. Ettersom kundene blir mer teknisk kyndige, forventer de samtidig samme nivå av sofistikert teknologi uansett hvor de handler ­– online eller offline.

I dagens hektiske miljø er forbrukere ute etter å kjøpe nye ting fort – noe som er en av grunnene til at selvbetjente kasser blir stadig vanligere innen mat- og dagligvarehandel, og spesielt i restauranter.

Selvbetjente kasser reduserer ventetider, og de legger til rette for mer informerte valg ved å vise ingredienslister og erstatningsprodukter. Dette engasjerer gjestene, og gjør det morsomt å bestille.

self-service-kiosk-trivec

Fordeler med selvbetjening

For kunder

  • Kortere ventetid
  • Presise bestillinger
  • Tilgang til lojalitetsprogram
  • Fleksibel betaling

For deg

  • Forbedret datainnsamling
  • Målrettet mersalg
  • Reduserte arbeidsomkostninger
  • Forbedret kundeopplevelse

Vil du vite mer om selvbetjente kasser?

Kortere ventetider – hold køene i bevegelse med selvbetjente kasser

De fleste restauranter er travle rundt lunsj- og middagstider, og lange køer kan resultere i at potensielle kunder drar andre steder for å spise. Digitale og interaktive selvbetjeningskasser gir kundene kontroll over bestillingen og betalingsprosessen, og lar dem fullføre bestillingen i sitt eget tempo.

Kassene sparer ventetid for kunder som vet hva de vil ha. Selv om noen foretrekker å vente på et menneske, er de fleste komfortable med – og vil til og med oppsøke – selvbetjente kasser.

Gi kunden kontroll over bestilling og betaling

1. Presise bestillinger

Kunder elsker å ha kontroll over bestillingsprosessen. Det gir dem tid til å lese menyen i sitt eget tempo, og tilpasse bestillingen uten å føle seg stresset.

2. Fleksibel betaling

Trivec-kiosken aksepterer alle kortbaserte betalinger. Det gir kundene mulighet til å velge, noe som er viktig når man bygger opp lojalitet.

Selvbetjening skaper lojalitet og mersalg

Har du overveid å legge til et lojalitetsprogram for tilbakevendende kunder? Ved å la kundene dine logge inn med telefonnummer eller e-postadresse, kan de samle poeng og premier. La dem gjenta en bestilling fra en liste over tidligere bestillinger, så blir det lett for dem å huske favorittene sine.

Dataen du samler inn hjelper deg å ta informerte avgjørelser om produkter, elementer i menyen og muligheter til mersalg.

Reduserte arbeidsomkostninger med automatisert arbeidsflyt

Å si at «teknologi erstatter mennesker i restaurantbransjen», er en dristig uttalelse. Men det er til en viss grad sant. En selvbetjent kasse vil hjelpe til med å automatisere tidkrevende prosesser, sikre korrekte bestillinger og la dine ansatte fokusere på aktiviteter som hjelper bedriften din med å forbedre seg og vokse.

Ofte stilte spørsmål

Hvor lang tid tar det før selvbetjeningskassen er oppe og går?

Det kommer an på et par ting, og dette kan du diskutere med din prosjektansvarlige på Trivec. Vi trenger tilgang til dine retningslinjer for merkevarebygging, meny, bilder og andre filer for å implementere oppsettet.

Hva koster det?

Akkurat som med implementeringen, kommer dette an på hvor tilpasset selvbetjeningskassen din skal være. Kontakt oss for mer informasjon.

Kan vi bruke vår egen logo og merkevareretningslinjer i oppsettet?

Selvfølgelig. Så mye du vil. Men tenk på at jo mer tilpassing og arbeidsflyt som skal implementeres, jo lengre tid tar oppsettet.

Kan Trivec hjelpe oss med et displaydesign?

Ja og nei. Vi kan gi tilbakemelding angående brukergrensesnittet. Derimot burde du ta hjelp av et designfirma for å utvikle merkevaren din, ta bilder, og etablere merkevarens identitet før du appliserer den på kioskene.


For mer informasjon, vennligst ta kontakt med din prosjektansvarlige på Trivec eller klikk på knappen nedenfor, så tar vi kontakt med deg så snart som mulig.

Bestil en demo!

Når du har fylt inn opplysningene dine vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som vil fortelle deg mer om våre produkter samt vise hvordan de fungerer i praksis.