Vi gjør restaurantdriften din enklere, og hjelper våre kunder med å vokse!

Om oss

Daniel De Sousa

Vår målsetting

Vi ønsker å forenkle den daglige virksomheten i restaurantdriften med våre produkter og tjenester og hjelpe våre kunder til å vokse. Vi jobber hardt hver dag for å hjelpe kundene nå sine mål og oppfylle drømmer.

Hvem er vi?

Trivec er leverandør av POS-løsninger og drikkesystem til det europeiske restaurantmarkedet. Våre løsninger bidrar til å optimalisere betaling og legge til rette for driftsadministrasjon for restauranter, barer og hoteller. Trivecs produkttilbud inkluderer kassesystem, kortterminaler, mobile kassesystem, kjøkkendisplaysystem og drikkevaresystem. Med fleksible alternativer for integrasjon med bestillings-, økonomi-, personal-, innkjøps- og lagerfunksjoner. Vi betjener lokalt mer enn 8000 kunder fra kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Belgia og Frankrike.

hvem_er_vi

Ledergruppe

Johan Dovander Group CFO

Johan Dovander

Group CFO & Interim CEO

Gunter Hermans

Gunter Hermans

Group COO

Mikael Hedberg CTO

Mikael Hedberg

Group CTO

Jenny Westerberg

Jenny Westerberg

Group CMO

Pierre Grenier

Pierre Grenier

Country Manager France

Tobias Wallberg

Tobias Wallberg

Country Manager Nordic

Yen Lonneville Bosmans

Yen Lonneville-Bosmans

Country Manager Belgium & Group Partner Manager

Vår historie

1987 – ETC (Euro Tap Control) ble grunnlagt i Belgia
1993 – ETC France ble grunnlagt
1998 – Trivec ble grunnlagt i Sverige og begynte å videreselge ETC-programvaren til det svenske markedet.
2009 – Trivec åpner kontor i Oslo, Norge
2016 – Verdane kjøper Trivec som majoritetseier
2017 – Trivec fullfører oppkjøpet av ETC France og ETC Belgium
2019 – Ny administrerende direktør Daniel de Sousa utnevnes
2020 – Trivec åpner kontor i København, Danmark.
2020 – Introduserer nye produktkategorier; mobilbestilling og betal- og skybasert MyTrivec.