Kitchen Display System

Kitchen Display System - digitale kjøkkenskjermer for alle restauranter

Kitchen Display System forbedrer prosesser og reduserer stress

Bestill en demo!

Kitchen Display System

Hvordan fungerer Kitchen Display System?

Digitale kjøkkenskjermer er Trivecs egen produkt for kjøkken, selv barskjermer kan integreres med Trivec Domino. Kort sagt kan systemet beskrives som en digital erstatning for bongskrivere. men skjermer er så mye mer enn det.

Kitchen Display System er for alle – uavhengig av størrelse og prosesser

Trivecs Kitchen Display System vil hjelpe deg med så mye mer enn å spare papir (selv om det er bra for miljøet!). Hver restaurant er unik på sin måte, og har forskjellige prosesser. Derfor kan Trivec Display skreddersys til å passe dine behov.

Iblant går man i fellen og tror at Kitchen Display Systems bare er for større restauranter. Fakta er at en kjøkkenskjerm kan være en stor fordel selv for de minste virksomheter. Uansett om målet ditt er å korte ned ventetiden, forbedre kundeopplevelsen eller utfordre effektiviteten på kjøkkenet – Kitchen Display System er rett valg for deg.

Vil du vite mer om Kitchen Display System?

Presise kjøkkenleveranser med digitale kjøkkenskjermer

Vi vet at det lett blir travelt på kjøkkenet. Pust dypt inn – vi hjelper deg. Digitale kjøkkenskjermer fra Trivec vil støtte deg i et stressende miljø og redusere risikoen for å gjøre feil, forbedre kvaliteten på mat og service, og hjelpe dine ansatte å holde orden på bestillingene ved å vise:

  • Fargekoder

  • Status på prepp

  • Ventetid

  • Inkommende bestillinger

  • Prioritert listevisning

Kjøkkenskjermer lar kokkene fokusere på det de gjør best – å lage mat!

1.

Gå aldri glipp av en bestilling – ingen lapper på kjøkkenet!

2.

Presise serveringer fra kjøkkenet – spesialbestillinger vises på skjermen

3.

Mindre stress på kjøkkenet – pålitelig system

4.

Innsamling av data som vil bidra til å definere effektive prosesser

Hvordan fungerer en Kitchen Display System?

1.

Bestillingen legges inn i POS-systemet av servitøren.

2.

Bestillingen vises på digitale kjøkkenskjermene. Drikkevarer vises på barskjermen.

3.

Bestillingen markeres som aktiv når den påbegynnes.

4.

Bestillingen serveres.

5.

Den neste retten vil aktiveres når man velger next course på skjermen eller i POS-systemet. Ventetiden vises.

Denne prosessen kan skreddersys til å passe din restaurant.

Integrasjon og administrasjon

Så fort en rett er forberedt, servert og markert som klar på skjermen, slettes den aldri. Den flyttes i stedet til loggsiden som viser datahistorikk. På denne måten er det enkelt å få ut en rapport over servicen fra en spesifikk tidsperiode. For eksempel hvor mange av hver rett som ble solgt en bestemt kveld.

Bruk rapporten som innkjøpsordre, eller integrer Trivec-POS og kjøkkenskjermer med et inventarsystem.

Bestill en demo

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.