Trivec Kitchen Display System

Kitchen Display System: digitale kjøkkenskjermer for alle restauranter

Uavhengig av størrelse og prosesser – KDS-system er for alle

Bestill en demo!

Trivec Kitchen Display System

Hva er en digital kjøkkenskjerm?

Display er Trivecs eget produkt for kjøkken- og barskjermer som integreres med Trivec Domino. Kort sagt kan systemet beskrives som en digital erstatning for bongskrivere, men det ville være å gjøre skjermene en bjørnetjeneste – de er så mye mer enn det.

Kitchen Display System

Trivec Display er for alle – uavhengig av størrelse og prosesser

En digital kjøkkenskjerm vil hjelpe deg med så mye mer enn å spare papir (selv om det er bra for miljøet!). Hver restaurant er unik på sin måte, og har forskjellige prosesser. Derfor kan Trivec Display skreddersys til å passe dine behov.

Iblant går man i fellen og tror at digitale kjøkkenskjermer bare er for større restauranter. Fakta er at en kjøkkenskjerm kan være en stor fordel selv for de minste virksomheter. Uansett om målet ditt er å korte ned ventetiden, forbedre kundeopplevelsen eller utfordre effektiviteten på kjøkkenet – en digital kjøkkenskjerm er rett valg for deg.

Vil du vite mer om digitale kjøkkenskjermer?

Presise kjøkkenleveranser

Vi vet at det lett blir travelt på kjøkkenet. Pust dypt inn – vi hjelper deg. Digitale kjøkkenskjermer fra Trivec vil støtte deg i et stressende miljø og redusere risikoen for å gjøre feil, forbedre kvaliteten på mat og service, og hjelpe dine ansatte å holde orden på bestillingene ved å vise:

  • Fargekoder

  • Status på prepp

  • Ventetid

  • Inkommende bestillinger

  • Prioritert listevisning

La kokkene fokusere på det de gjør best – å lage mat!

1.

Gå aldri glipp av en bestilling – ingen lapper på kjøkkenet!

2.

Presise serveringer fra kjøkkenet – spesialbestillinger vises på skjermen

3.

Mindre stress på kjøkkenet – pålitelig system

4.

Innsamling av data som vil bidra til å definere effektive prosesser

Hvordan fungerer en digital kjøkkenskjerm?

1.

Bestillingen legges inn i POS-systemet av servitøren.

2.

Bestillingen vises på kjøkkenskjermen. Drikkevarer vises på barskjermen.

3.

Bestillingen markeres som aktiv når den påbegynnes.

4.

Bestillingen serveres.

5.

Den neste retten vil aktiveres når man velger next course på skjermen eller i POS-systemet. Ventetiden vises.

Denne prosessen kan skreddersys til å passe din restaurant.

Integrasjon og administrasjon

Så fort en rett er forberedt, servert og markert som klar på skjermen, slettes den aldri. Den flyttes i stedet til loggsiden som viser datahistorikk. På denne måten er det enkelt å få ut en rapport over servicen fra en spesifikk tidsperiode. For eksempel hvor mange av hver rett som ble solgt en bestemt kveld.

Bruk rapporten som innkjøpsordre, eller integrer Trivec-POS og -kjøkkenskjerm med et inventarsystem.

Bestil en demo!

Når du har fylt inn opplysningene dine vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som vil fortelle deg mer om våre produkter samt vise hvordan de fungerer i praksis.