Restauranter og restaurantkjeder

POS restaurant

Bestill en demo!

Brukervennlige og pålitelige kassesystemer

Det skal være enkelt og problemfritt å drive en restaurant. Med dette som utgangspunkt har vi designet Trivecs eget kassesystem til restaurant slik at det egner seg perfekt for restauranter. Du får et POS for restaurant som støtter hele virksomheten din: Fra bestillinger, bordadministrasjon og ordrer, til logistikk som kjøkkenprosesser, lager og betalinger.

 

Intuitivt POS for restauranter

Trivecs pos restaurant er intuitivt og enkelt å bruke uten tidligere teknisk kunnskap. Systemet er optimalisert for å kreve så få klikk som mulig for å spare tid og minimere feil. Det er også en innebygd kalkulator som hjelper deg med å holde oversikt over varelageret. Alle kassaapparater er koblet sammen slik at du får god oversikt over hva som skjer i restauranten, mens personalet bare ser det som er viktig for dem og deres arbeidsstasjoner.

Les mer om våre kassesystem for restaurant.

Vårt POS for restaurant gir kundene den betalingsmåten de foretrekker

Vi samarbeider med lokale leverandører i landene hvor vi er representert. I Norden jobber vi tett med Nets, og vi tilbyr kortterminaler som er fullt integrert med vårt kassesystem for restaurant og som oppfyller alle betalingstjenesteleverandørers krav til sikkerhet. Alle kortterminaler er kompatible med Chip Express, NFC, tipsfunksjoner, muligheten til å dele en regning på flere kort, Apple Pay og Samsung Pay.

POS restaurant - tips om hvordan du arbeider mer digitalt og øke lønnsomheten!

Last ned vår digitale guide og få konkrete tips om hvordan du kan tiltrekke flere kunder til bedriften din ved hjelp av digitale verktøy. Du får også tips om hvordan du effektiviserer logistikk og hvordan du kan øke lønnsomheten. Ikke gå glipp av dette!

HandyPay - alt i en løsning

Trivec HandyPay er en mobil bestilling og betalings enhet. Alt i en løsning.
Med HandyPay kan du ta ordrer og betalinger mye raskere og vil derfor øke effektiviteten per bord samtidig som servicegraden. På denne måten minimerer du tiden du bruker på å bevege deg frem og tilbake mellom bordene og salgssystemet.

Gjester kan bestille og betale med mobiltelefonen

Med vår løsning Trivec Buddy kan gjestene bestille og betale fra en digital meny og til slutt bli servert, helt uten å måtte forlate bordet. Dette er et flott supplement som gjør det lettere for både gjestene og personalet. Trivec Buddy er et nettbasert produkt for bestillinger og betalinger via mobil.

Øk effektiviteten på kjøkkenet

Trivec Display er vårt Kitchen Display System (KDS) der du kan spore og organisere dine bestillinger til kjøkken, bar, bakeri og andre arbeidsstasjoner. Når serveringspersonalet har mottatt en ordre, sendes den automatisk til riktig skjerm på kjøkkenet eller den riktige arbeidsstasjonen.

Administrer flere restauranter – kjeder og resorthoteller

For restaurantkjeder og resorthoteller tilbyr vi et HQ-verktøy som er spesielt utviklet for deg som driver flere restauranter, barer eller kafeer under samme navn. Du bestemmer hvilke autorisasjoner som skal kontrolleres lokalt og hvilke som skal kontrolleres sentralt. Du kan også angi forskjellige menyalternativer og priser for forskjellige restauranter. Dette verktøyet er svært fleksibelt. Du kan lage rapporter for å analysere de forskjellige restaurantene dine for å sikre at de alle er tilstrekkelig lønnsomme. Vi hjelper deg med å skreddersy systemet ditt etter dine unike behov.

Øk effektiviteten med rapporter og analyser

Med vår nettportal My Trivec får du tilgang til all informasjon som er relevant for restaurantene dine via et brukervennlig dashbord. Der kan du se salgstallene i sanntid og enkelt lage og få tilpassede rapporter. Uansett hvor du er, vil du ha full kontroll over restauranten din. Du kan også legge til forskjellige tjenester i My Trivec, avhengig av hvordan dine unike behov ser ut.

Smarte integrasjoner

Trivec har et stort partnerøkosystem med integrasjoner for å gjøre det lettere for deg å drive restauranten din. Vi tilbyr integrasjoner for personaladministrasjon, økonomi, lager, analyse og mye mer.

Support 24/7

Du har tilgang til support hele døgnet, og vårt erfarne personale er alltid tilgjengelig for å sikre at Trivec-løsningene dine fungerer som de skal.

Kontakt os

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.