Trivec Buddy

Mobilbestillinger – enkelt med Trivec Buddy

Utvid teamet ditt med Buddy, og la gjestene dine skanne, bestille og betale ved bordet eller hjemmefra.

Bestill en demo!

Trivec Buddy

Hva er Trivec Buddy?

Buddy er et nettbasert produkt for mobilbestilling og -betaling som lar kundene dine bestille fra en digital meny og få servering mens de sitter ved bordet. Et fantastisk supplement som gjør det enklere for både kundene dine og de ansatte.

Produktet integreres med Trivec POS-systemet ditt, og er enkelt å bruke for både ansatte og gjester. Bestillingene gjøres ved at kunden skanner en QR-kode, velger produkter fra en nøye utvalgt meny og betaler. Kundene dine trenger ikke å registrere en konto eller et bankkort på forhånd, og man må heller ikke laste ned en spesiell app.

Åpne din restaurant og bar på en trygg måte med mobil bestilling

Med vår nye mobilbestillingsløsning Trivec Buddy kan du åpne restauranten din på en sikker måte ved å minimere sosial kontakt. Du vil beskytte dine ansatte og dine gjester. Slik fungerer det:

Ingen fysiske menyer – få menyen på mobiltelefonen din

Du trenger ikke å dele ut en meny til gjestene dine. De kan lese menyen på sin egen mobiltelefon. Det eneste de trenger å gjøre er å skanne QR-koden på bordet. Som vil være mye tryggere for både gjestene og dine ansatte.

 

Ingen kortmaskiner – betal med mobiltelefonen din

Gjestene vil bruke telefonen til å betale regningen når de bestiller fra deg, slik at du ikke trenger å bruke en kortmaskin. Noe som vil bli høyt verdsatt av gjestene dine, ingen ønsker å røre noe som kanskje hundre andre mennesker allerede har rørt i disse tider.

 

Øked  sikkerhet og minimum fysisk kontakt

Siden gjestene kan både bestille og betale gjennom sin egen mobiltelefon, minimerer du de fysiske kontaktpunktene. Bestillingen går direkte til baren eller kjøkkenet, personalet trenger bare å bringe drikke og mat til gjesten. Dette vil holde både dine ansatte og gjestene mye mer beskyttet.

 

Sosial distansering

Når du återigjen åpner restauranten, vil det være regler du må følge når det gjelder sosial distansering. Hvor langt fra hverandre bordene må stå, hvor mange gjester du kan ha totalt f.eks. Her kan Trivec Buddy hjelpe deg å holde sosial avstand med å minimere kontaktpunktene mellom dine ansatte og gjestene dine. Og for de som heller tar med maten hjem, kan du ha spesielle QR-koder for take away, og din gjest trenger bare å plukke opp maten.

 

Take away og pick-up

Det kan være noen av gjestene dine som heller spiser maten hjemme, eller i en park når været blir bedre. For disse gjestene kan du enkelt tilby take away med Trivec Buddy. De bestiller maten akkurat som dine sittende gjester via mobiltelefonen, men i stedet pakker du maten i en take-away-boks og gjestene tar med maten hjem.

Skann, bestill og betal

1. Skann QR-koden

Unike QR-koder gjør det mulig å bestille fra bordet med en smarttelefon

2. Bestill med smarttelefon

Skann QR-koden med kameraet for å åpne menyen i nettleseren

3. Betal med en gang

Bestillingen blir ikke registrert før den er betalt. Det er først når dette er gjort at tilberedningen av maten begynner.

Vi har brukt Trivec sin nye løsning for mobil bestilling ved bordet under en tid nå, og vi ser virkelig fordelene med å la kundene bestille og betale selv som en integrert del av vår service. Trivec Buddy er akkurat som navnet, en Buddy som finnes tilgjengelig hele tiden til hjelp for både gjestene og de ansatte.

- Niklas Johansson, CEO, Svenska Brasserier

Niklas Johansson VD Svenska Brasserier

Integreres med POS-systemet fra Trivec

Produktet integreres med POS-systemet fra Trivec. Det betyr at de ansatte (servitører, kjøkken- eller barmedarbeidere) kan se alle bestillingene på skjermen eller kvitteringsskriveren. De kan også se hvilket bord hver bestilling tilhører. Siden bestillingen allerede er betalt, er det kun serveringen som gjenstår.

Bruk POS-systemet til å administrere mobilbestillinger

Trivec Buddy integreres med POS-systemet fra Trivec. Det betyr at du kan administrere appen (digitale menyer og lignende) i POS-systemet. Tiden da man måtte jobbe med flere ulike systemer samtidig er forbi. Nå kan du lage forskjellige menyer til ulike formål på ett og samme sted.

Integrasjonen støtter og forenkler dessuten regnskapsføring og lagerhåndtering, siden alle bestillingene blir registrert i Trivec.

Trivec-POS-Surface-Android

Unike QR-koder til hvert bord

Buddy integreres med POS-systemet ditt, slik at du kan ha full oversikt over alle bestillingene. Når en bestilling blir gjort, registreres den i Trivec, og skrives ut i kjøkkenet og/eller i baren. Hvert bord ute eller inne og hvert hotellrom har en unik QR-kode. Dette gjør det enklere for de ansatte å bruke produktet.

Ingen registrering

Ingen innlogging eller registrering av kort er nødvendig for bruk

Skybasert

Skybasert – man trenger ikke å laste ned en applikasjon

Minimal administrasjon

Minimal administrasjon – integreres med kassesystemet

Når, hvor og hvordan brukes Trivec Buddy?

Trivec Buddy gjør det mulig å bestille og betale på restauranter med mobilen på en effektiv og morsom måte, basert på lett tilgjengelig teknologi og forutsigbare betingelser.

Én potensiell kundegruppe er fjernarbeidere og freelancere. Disse jobber ofte i restauranter, på kafeer eller på hoteller i stedet for å sitte på et tradisjonelt kontor. Trivec Buddy lar gjesten bestille og få servering ved bordet. Dermed risikerer de ikke å miste bordet, og de slipper å pakke sammen og ta med seg alle verdisakene sine til disken når de skal bestille.

Andre potensielle bruksområder kan være:

  • Romservice ved hoteller
  • For å forhindre at gjester går fra regningen
  • Henting og levering av takeaway-bestillinger
  • Mindre køer (i barer, kaféer eller matvogner)
  • Nettbestillinger
  • Reduserte personalkostnader
  • Etc.

Ofte stilte spørsmål

Hvor mye koster Buddy?

Prismodellen til Buddy er enkel. Systemet har en månedlig abonnementsavgift + varierende kostnader avhengig av omsetning og bruk. Det er ingen oppstartskostnader. 12 måneders bindingstid.

Hvordan ser QR-koden ut?

Hvert bord på restauranten vil ha en unik QR-kode, og du kan designe bordskiltet slik at det matcher din logo eller merkeidentitet. Størrelsen på QR-koden kan variere – bare sørg for at du kan skanne koden med smarttelefonen din.

Må du installere en app og registrere en konto for å bruke Buddy?

Hvem som helst kan bruke Buddy uten å måtte installere en app eller registrere seg. Teknologien bak Buddy er nettbasert applikasjonsteknologi. Det betyr at menyen åpnes i en ny fane i nettleseren når man skanner koden. Deretter er det bare å bestille.

Hvordan sørger jeg for at kundene betaler for bestillingene som blir gjort med Buddy?

Bestillingen blir ikke behandlet før betalingen er gjennomført. Betaling er lagt inn som et eget steg i Buddy. Bestillingene vil kun dukke opp i POS-systemet og i kvitteringsskriverne når kunden har betalt for bestillingen.

Kan applikasjonen tilpasses?

Ja. Du har mange muligheter for å tilpasse Buddy etter dine behov. Du kan for eksempel endre bakgrunnen, hovedfargene og banneret. Du kan også legge til bilder av produktene i menyen. Det vil bli lagt til flere funksjoner senere i 2020.

Kan jeg tilpasse menyen?

Ja. Buddy lar deg bestemme hvilke produkter du vil inkludere/ekskludere fra Buddy-menyen. Buddy settes opp i Trivec-kassesystem.

Bestil en demo!

Når du har fylt inn opplysningene dine vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som vil fortelle deg mer om våre produkter samt vise hvordan de fungerer i praksis.