Kassesystem hotell og kassesystem hotellkjeder

Kassesystem hotell og kassesystem hotellkjeder

Bestill en demo!

Kassesystem hotell for profesjonelle restauranter og barer

En god restaurant og bar på hotellet er nøkkelen til å holde på gjestene og skape mer naturlige interaksjoner med dem. Vi synes det skal være enkelt å drive en profesjonell restaurant og har derfor utviklet Trivecs hotel pos, som en perfekt støtte for restauranter og barer på hotell. Med det får du et kassesystem hotell som støtter hele virksomheten din: fra bestilling, bordhåndtering og ordrer, til logistikk som for eksempel kjøkkenprosesser, lageradministrasjon og betaling.

Integrasjon med våre mest populære PMS-systemer

For å gjøre det enkelt for kundene dine å betale i hotellets restaurant og bar har vi sørget for at løsningen vår kan brukes sammen med de mest populære PMS-systemene. Dette betyr at gjestene dine kan sette regningen på rommet og betale når de sjekker ut. Mange gjester foretrekker og forventer nesten at denne tjenesten skal være tilgjengelig i dag. Vi kan kobles til PMS-systemer som Protel, Opera, Mews og Itesso. Her er den komplette listen.

Den viktigste faktoren var at Trivec viste ekte interesse og et engasjement rundt å få kassaløsningen til å fungere for oss. Nå har vi et system som er tilpasset våre behov

 

- Thommy Backner, administrerende direktør i Scandinavian Resorts

Scandinavian Resorts

Forbedret kundeservice ved bordet

For å gi gjestene dine best mulig service har vi utviklet Trivec Handy. Dette er vår mobile bestillingsløsning som gjør det mulig for serveringspersonalet å motta bestillinger ved bordet og deretter sende dem direkte til baren og kjøkkenet. På denne måten minimerer du tiden som de ansatte ellers ville brukt på å forflytte seg mellom bordene og salgssystemet. Trivec Handy gir dermed de ansatte bedre tid til å bruke på gjestene dine.

 

 

Tips om hvordan du arbeider mer digitalt og øke lønnsomheten!

Last ned vår digitale guide og få konkrete tips om hvordan du kan tiltrekke flere kunder til bedriften din ved hjelp av digitale verktøy. Du får også tips om hvordan du effektiviserer logistikk og hvordan du kan øke lønnsomheten. Ikke gå glipp av dette!

Mobilbestillinger for romservice, ved bassenget og i baren

Med vår Trivec Buddy-løsning kan kundene dine bestille og betale direkte via telefonen sin. Dette gjøres ved å skanne en QR-kode, og deretter henvises de til en digital meny der de kan legge inn bestillingen sin. Denne løsningen kan brukes til romservice, til et utendørsområde ved bassenget, i baren og så videre. Det er et flott supplement som gjør det lettere for både kundene og de ansatte.

Øk effektiviteten på kjøkkenet

Trivec Display er vårt Kitchen Display System (KDS), der du kan spore og organisere dine bestillinger på kjøkken, bar, bakeri og andre arbeidsstasjoner. Når serveringspersonalet har mottatt en ordre, sendes den automatisk til riktig skjerm på kjøkkenet eller arbeidsstasjonen den er beregnet på.

 

 

Flere hotellrestauranter – kjeder eller resorthotell

For hotellkjeder og resorthoteller tilbyr vi et HQ-verktøy for deg som driver flere restauranter, barer og kafeer under ett og samme navn. Du bestemmer hvilke autorisasjoner som skal kontrolleres lokalt og hvilke som skal kontrolleres sentralt. Kanskje du foretrekker å kontrollere menyalternativene og prisene sentralt for alle restaurantene, mens bare restaurantsjefen er autorisert til å endre dette lokalt. Dette verktøyet er veldig fleksibelt. Du kan lage rapporter for å analysere de forskjellige restaurantene dine og dermed sikre deg at alle er tilstrekkelig lønnsomme. Vi hjelper deg med å skreddersy systemet ditt etter dine unike behov.

Rapporter og analyser via kassesystem hotell

Med vår nettportal My Trivec får du tilgang til all relevant informasjon angående dine restauranter via et brukervennlig dashbord. Der kan du se salgstallene i sanntid og enkelt lage og få tilpassede rapporter. Du kan også opprette abonnementer for å motta daglige salgsrapporter direkte til innboksen din.

Smarte integrasjoner for hotelldrift

Vi har et stort partnerøkosystem med integrasjoner som gjør det enklere for deg å drive et hotell eller hotellkjede. Våre integrasjoner hjelper deg med å administrere personale, økonomi, lager, dybdeanalyser og mye mer. Se mer her!

Support 24/7

Du har tilgang til support døgnet rundt, og vårt erfarne personale er alltid tilgjengelig for å sikre at Trivec-løsningene dine fungerer som de skal.

Bestill en demo

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.