Bestillingssystem

Mobilt bestillingssystem

Med Trivec Mobile effektiviserer du bestillingene i restauranten din

Bestil en demo!

Bestillingssystem

Trivec Mobile effektiviserer bestillingene og arbeidsflyten på restauranten din

Med Trivec Mobile kan du ta bestillingene ved bordene og sende dem direkte til kjøkkenet. Du kan også dele opp regninger og flytte regningene mellom bordene. Dette effektiviserer arbeids- og bestillingsflyten, og de ansatte trenger ikke å gå frem og tilbake til kassasystemet for å registrere en bestilling til kjøkkenet.

Mobilt bestillingssystem
Trivec Mobile - Mobilt bestillingssystem

Forbedre servicen og logistikken på restauranten din

Trivec Mobile forenkler logistikken og servicen på restauranten din. Som servitør kan du enkelt sende en melding til kjøkkenet om å starte tilberedningen av neste rett, for å sikre at gjestene dine ikke må vente for lenge på maten. Du kan også bruke Trivec Mobile til å få informasjon om forskjellige produkter, noe som er nyttig når man får spørsmål om menyen og ingredienser. Dette sparer mye tid for servitører, siden de kan fortsette å fokusere på gjestene i stedet for å gå frem og tilbake til kassasystemet.

Del opp regningen eller sett den på hotellrommet

Hvis du driver en restaurant på et hotell, kan gjestene dine sette regningen på hotellrommet og betale når de sjekker ut. Du kan selvsagt også bruke Trivec Mobile til å dele opp regningene og flytte dem mellom forskjellige bord.

Del opp regningen eller sett den på hotellrommet

Hvorfor velge Trivec Mobile?

1. Brukervennlig

Enkel og bruke – uten forkunnskaper.

2. Økt effektivitet

Forenkler og effektiviserer bestillingsflyten for servitørene.

3. Forbedret service

Forbedrer servicen fordi servitørene kan være mer tilgjengelige for gjestene.

Bestill en demo!

Når du har fylt inn opplysningene dine vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som vil fortelle deg mer om våre produkter samt vise hvordan de fungerer i praksis.