Mobil bordbestilling med Trivec Handy

Minimer løpingen frem og tilbake. Trivec Handy er integrert med POS-systemet.

Bestill en demo!

Bordbestilling

En mobil løsning for bordbestilling

Hva er Trivec Handy?

Trivec Handy er vår mobile løsning for bordbestilling og umiddelbart sende den til baren eller kjøkkenet. Det minimerer tiden det tar å løpe frem og tilbake mellom bord og kassesystemet.

Appen inneholder forhåndsdefinerte innstillinger som effektivt optimaliserer arbeidsflyten. Dette betyr at det tar mindre tid å legge inn bestillinger, så det blir mer tid til å gi gjestene oppmerksomhet. Ikke gå glipp av en eneste bestilling med Trivec Handy.

HandyPay Mobil bestillings- og betalingsløsning

Ikke gå glipp av Trivec HandyPay vår mobil bestillings og betalingsløsning for restaurant

Trivec Handypay er en mobil bestilling og betalings enhet. Alt i en løsning.
Med HandyPay kan du ta ordrer og betalinger mye raskere og vil derfor øke effektiviteten per bord samtidig som servicegraden.

Enkel å bruke for bordbestilling

Trivec Handy har den moderne standarden for bruk av mobile løsninger, inkludert bevegelser og sveiping for enkel navigering og kontroll. Brukergrensesnittet gir praktisk tilgang til de fleste funksjoner med kun én hånd, ofte innenfor rekkevidden av tommelfingeren.

For å starte en ny bordbestilling, velg bord og sveip til venstre for å se menyvalgene. Klikk på produktene I menyen og legg dem til i bestillingen. Du kan enkelt legge til eller fjerne produkter så mange ganger du trenger.

Betalingsprosessen er like enkel. Man sveiper til høyre istedenfor venstre, som leder deg til en oversikt over bestillingene hvor du kan ta en siste sjekk før du velger gjestenes foretrukne betalingsalternativ.

Del regningen på flere ulike måter. Du kan dele regningen per artikkel du har solgt eller dele opp på antall gjester.

Enkel kommunikasjon med kjøkkenet. Når bestillingen går direkte til kjøkkenet fra Trivec Handy, trenger servitørene ikke stå i kø for å legge in bestillingen sin. Hvilket ofte kan skje når det er mye å gjøre.

Enkel bordbestilling til restaurant
La-Rhumerie-Paris-Logo-quote
Quote

Trivec Handy hjelper oss med å spare mye tid og penger. Jeg vil si at vi sparer ca 15% av våre totale bemanningskostnader og 20% i effektivitet hos personalen, og med det mener jeg energi og tid brukt til å løpe frem og tilbake mellom bord og POS-systemet.

- Eric Lenfantin, Restaurant Manager på La Rhumerie i Paris

Funksjonalitet

  • Enkelt å bruke løsningen til å ta bestillinger ved bordet

  • Du kan bruke mer tid til gjesten din, fordi du ikke trenger å bevege deg frem og tilbake fra POS-systemet.

  • Støtter flere ulike meny instillinger, hvilket innebærer at Trivec Handy kan justeres etter dine menyer uten noe problem.

  • Integrert med Trivec POS-systemet, minimal administrasjon

  • Enkel administrasjon av produkter i tilleggsmenyen med flere valg

  • Integrasjon til betaling med mobil (Trivec buddy), gjestene kan skanne en QR-kode på skjermen for direkte betaling. Du kan selvfølgelig bruke andre betalingsmåter også

Mobil bordbestilling
Bordbestilling - Trivec Handy

Pakkeløsning med Trivec Handy

Vi tilbyr et sertifisert sett som passer til Trivec Handy, en kraftig robust enhet med stor skjerm. Enheten er støtsikker og klarer sig helt fint hvis den slippes ned på gulvet etc.

Enheten støttes fullt ut av oss og levereres forhåndsinstallert til deg som kunde.

Utseendet og følelsen er professjonell, du kommer til å se at dette er et professjonellt verktøy. Hvilket er veldig viktig for mange av kundene våre, da det ikke må se ut som servitøren står med sin egen mobiltelefon.

Les mer om våre kassesystem for restaurant.

Kontakt os

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.